Szállítási információk

Minden megrendelést egyedi megrendelésként kezelünk, a szállítást és fizetés minden részletét előre leegyeztetjük.

Hogy történik a szállítás?
Az ajánlat elfogadását követően közösen véglegesítjük a szerződést, amely tartalmazza a megrendelés pontos részleteit, többek között a szállítás határidejét, a szállítási címet, és fizetési módját. Az előre megbeszélt időpontra ütemezzük a termékek leszállítását a kért helyszínre. Nagyobb megrendelés esetén általában szükséges a helyszín előzetes ellenőrzése, hogy a szállítást végző teherautó biztonsággal elférjen és a lepakolás megoldható legyen.

Milyen fizetési módok állnak rendelkezésre?
A vételárat és a felmerülő díjakat átutalással kérjük HUF-ban rendezni a szerződésben is meghatározott ütemezéssel és fizetési móddal.

Lehet-e változtatni a szállítás részleteit?
A szállítási időpontot, szállítási címet csak abban az esetben tudjuk módosítni, amennyiben még nem vette át tőlünk a szállítmányozó. Ez a módosítás adott esetben a szállítási díj emelkedésével járhat.

Más is átveheti a termékeket?
Természetesen, minden adatot pontosítunk és írásban rögzítünk az átadás-átvételt megelőzően.

Mit érdemes tudni az átvételhez?
A termékek szállításánál ott vagyunk és segítünk. Mindenképpen ellenőrizzük a pontos darabszámot, a csomagolás sértetlenségét. A szállító általában az autóról való lepakolásban segít, de igény esetén gondoskodunk további mozgatásról, és a bútorok összeszereléséről.